Kategoria: Chronologicznie


Największe Targi Ślubne Południowej Wielkopolski – Kalisz 2016

Wyjątkowe pokazy mody ślubnej i wizytowej

Poniżej prezentujemy Państwu jeden z pokazów mody ślubnej, który odbył się podczas VI Gali Ślubne w Kaliszu w lutym 2016 roku. Pokaz zatytułowany “Noc w muzeum”.  Piękne modelki, wyjątkowe suknie ślubne i zwiedzający muzeum? Tak jakby troszkę wystraszeni! Suknie ślubne projektu Ewy Kwaśniewskiej z Pleszewa, garnitury salon “Giacomo Conti”. Zapraszamy do wyjątkowej wędrówki po ślubnym muzeum. Organizatorem Targów Ślubnych Południowej Wielkopolski jest firma MDM Professional.


Podziel się: Twitter Facebook LinkedIn eMail

Coraz mniej czasu pozostało do największych Targów Ślubnych Południowej Wielkopolski.  To właśnie 3 lutego 2013 roku w Kaliszu w Hali Arena przy ulicy Hanki Sawickiej 22-24 obędzie się III edycja targów ślubnych, którą tym razem, jak już wiecie poprowadzi Krzysztof Ibisz. Tak jak w poprzednich edycjach udało się nam zebrać ponad 100 wystawców z różnych branż ślubnych, dlatego jesteśmy przekonani, że każdy z Was kto zdecyduje się wziąć udział w nich znajdzie coś ciekawego dla siebie.  Targi Ślubne Południowej Wielkopolski to otwarcie sezonu ślubnego w naszym regionie. Tym samym organizowane na scenie głównej pokazy sukien ślubnych, wizytowych, pokazy barmańskie, tanecznie czy inne wskażą tegoroczny trend ślubny panujący w naszym regionie. W przerwach między pokazami wspólnie z wystawcami zadbaliśmy również o Was. Tutaj na uwagę i podziękowania zasługują Nasi wystawcy, którzy to co roku licznie wspierają Targi Ślubne poprzez sponsorowanie cennych nagród.  Wszystkie bardzo cenne nagrody będzie można wygrać w konkursach organizowanych na scenie. Warunki jakie trzeba spełnić, żeby w nich uczestniczyć określa regulamin konkursów 2013 dostępny na stronie Targów Ślubnych Południowej Wielkopolski.   Serdecznie zapraszamy na tegoroczna edycje Gali Ślubnej w Kaliszu.

 

Poniżej przedstawiamy listę nagród, które mogą być Wasza – wystarczy przyjść na Targi.

 

  • Romantyczny weekend dla dwojga w luksusowym Hotelu “Artus” w Karpaczu – All Incluzive – Ceremonie Ślubne Kompleksowa organizacja ślubów i wesel

Weekend w SPA dla dwojga (All incluzive) w Karpaczu.  Przez 3 dni do dyspozycji zwycięzców będzie najwyższej jakości kompleks rekreacyjno – wypoczynkowy w Karpaczu w którym będzie można zażywać zabiegów SPA kąpieli wodnych oraz zrelaksować się podziwiając piękne widoki polskich gór. Termin wyjazdu do ustalenia indywidualnie.

Co trzeba zrobić aby wygrać voutcher . Wystarczy przyjść  na Targi Ślubne Południowej Wielkopolski. Wchodząc na Halę w  holu otrzymacie  Informator Ślubny wraz z dołączona ankietą do wypełnienia. Wypełnijcie ankietę zaznaczając skąd dowiedzieliście się o Targach Ślubnych i dokończcie hasło” „ Na zawsze razem ……….”. Ankietę należy złożyć na stoisku Nr 116 w głównej alei. Najlepsze hasło zostanie nagrodzone wycieczką. Wyniki o godz. 17:00.

  • Sukienka ślubna – Salon Sukien ślubnych “Amor” Jadwiga Michalak
  • 50% rabatu na zakup sukienki ślubnej – Salon Sukien ślubnych “Amor” Jadwiga Michalak
  • 30% rabatu na zakup sukienki ślubnej – Salon Sukien ślubnych “Amor” Jadwiga Michalak
  • Bon o wartkości 1000 zł na zakup sukienki ślubnej, komplet biżuterii, komplet bielizny – Salon Sukien Ślubnych A&A
  • Bon na zakup sukienki ślubnej o wartości 1200 zł- Salon Sukien Ślubnych “Ewa”

  • Rabat w wysokości 1200 zł na zakup sukienki ślubnej – Tessa


  • Rabat 50% na sukienkę + dodatki – Salon Stella
  • Fryzura ślubna w dniu ślubu – Salon fryzjerski “Crazy Hair”
Do wygrania modne uczesanie ślubne, które zostanie wykonane w salonie “Crazy Hair” Pani Moniki Kołodziejek. Zapraszamy na stanowisko nr N64, aby zapoznać się z pomysłami Pani Moniki. Na scenie również będzie można podziwiać uczesania z salonu “Crazy Hair” podczas pokazu sukien ślubnych salonu A&A.
  • 3 fotografie na desce – fotonamiare.pl
  • Kreatywna sesja plenerowa – Glamour Studio Fotografii Michał Patysiak
  • Sesja plenerowa wraz ze zdjęcia w fotoksiążce – wartość 1500 zł – Foto Pacholski
  • 5 sesji plenerowych – Art-Focus Photograpy
  • Voucher na pakiet zabiegów modelowania sylwetki oraz redukcji tkanki tłuszczowej za pomocą rewolucyjnej technologii EXILIS o wartości 2000zł wykonywanych w gabinecie „SKIN AND MORE”

Miłe Panie, mili Panowie wspaniałą niespodziankę przygotował dla Was salon Skin & More z Kalisza. Jeżeli marzycie o zgrabnej sylwetce w tym szczególnym dniu zapraszamy już 3 lutego na Targi Ślubne. Do wygrania jest voucher na pakiet zabiegów modelowania sylwetki oraz redukcji tkanki tłuszczowej za pomocą rewolucyjnej technologii EXILIS o wartości 2000zł wykonywanych w gabinecie SKIN AND MORE. Ze szczegółami takiego zabiegu można zapoznać się na stanowisku numer N41.

  • Sesja narzeczeńska – Studio Fotos
  • Sesja narzeczeńska – Katarzyna Pawlak
  • sesja w plenerze o wartości 450 zł – Marzena Grygielska – FotoWers74
  • sesja narzeczeńska – Justyna Kuświk
  • sesja plenerowa -Piotr Raabe
  • 2 Kupony rabatowe w wysokości 500 zł na zakup obrączek ślubnych – Pracownia złotnicza NIX
Jesteśmy już szczupłe/ szczupli lub grubsi, ubrane w piękną sukienkę lub ubrani w ślubny garnitur czy frak do tego jesteśmy modnie uczesani … czego jeszcze potrzebujemy? Oczywiście obrączek. A jeśli obrączki to tylko z Pracowni Złotniczej NIX w Ostrowie Wielkopolskim. Z kolekcją zapoznacie się na stanowisku nr N1, a jak już się zapoznacie to zapraszamy do konkursów bo tam do wygrania 2 kupony rabatowe o wartości 500,00 zł na zakup obrączek ślubnych ufundowane przez Pracownię Złotniczą NIX.

 

  • Nagroda w postaci zaproszenia na romantyczną kolację przy blasku świec w Pałacowych wnętrzach- “Restauracja Hotel Pałac Tłokinia”
  • Kolacja dla dwóch osób połączona z noclegiem w Hotelu Kristoff w Łaszkowie

Podziel się: Twitter Facebook LinkedIn eMail

Długo oczekiwany pierścionek nareszcie na palcu. Minęła pierwsza euforia, emocje trochę opadły i pojawiło się pytanie – co dalej?

Trzeba się w końcu zabrać za przygotowanie ceremonii zaślubin i przyjęcia weselnego. W takiej sytuacji zazwyczaj pojawia się myśl, aby skorzystać z pomocy konsultanta ślubnego. Ale niestety nadal wiele osób nie wie o istnieniu takiego zawodu lub twierdzi, że to zbędny luksus.

Konsultant Ślubny – kto to taki?

Konsultant Ślubny to osoba, która zawodowo zajmuje się organizacją ceremonii ślubnych oraz wesel. To osoba, która ma doskonałe rozeznanie na rynku usług ślubnych oraz sprawdzoną bazę firm i wykonawców. Konsultant to osoba, która sprawnie zarządza procesem organizacji oraz czuwa nad przebiegiem całej uroczystości. Konsultant Ślubny jest Wasza prawą ręką – możecie na niego  liczyć w każdej sytuacji.

Biorąc pod uwagę powyższe zatrudnienie konsultanta wydaje się bardzo dobrym pomysłem. Przyjrzyjmy się zatem bliżej korzyściom płynącym z tej decyzji.

Konsultanta warto zatrudnić z kilku powodów:

  • posiadają sprawdzoną bazę firm z branży ślubnej. Wiedzą gdzie np. warto zrobić dekoracje, a gdzie końcowy efekt pracy nie jest zadowalający i trzeba przepłacić. Konsultanci współpracują z rzetelnymi firmami, w których pracują ludzie z pasją…
  • konsultant ślubny posiada ogromną wiedzę na temat aktualnych trendów na rynku ślubnym. Spędza sporo czasu na śledzeniu nowych trendów. Z pewnością zaproponuje oryginalny sposób zorganizowania przyjęcia oraz dobierze odpowiednie dodatki.
  • konsultant to przede wszystkim ogromna oszczędność czasu. Bez konsultanta będziecie musieli przedrzeć się przez setki ofert i osobiście je zweryfikować. Spędzicie setki godzin na szukaniu odpowiednich firm, jeżdżeniu na spotkania, negocjacji umów. Pracując z konsultantem nie musicie robić tego wszystkiego.
  • konsultant to także oszczędność pieniędzy. Współpracując stale z wieloma firmami wynegocjuje dla Was atrakcyjne rabaty, które pozwolą w dużej części pokryć jego pracę.
  • konsultant ślubny spełni Wasze ślubne marzenia i przekształci je w wyjątkową i niezapomnianą uroczystość, a tego nie da się przeliczyć na żadne pieniądze.

Podsumowując:  konsultant ślubny to profesjonalna wiedza, fachowe wsparcie oraz oszczędność czasu i pieniędzy.


Podziel się: Twitter Facebook LinkedIn eMail

Mamy już pełna listę nagród jakie chcemy Wam podarować od Naszych Wystawców. Nagrody będzie można wygrać biorąc udział w konkursach organizowanych na scenie. Oto przedstawiamy Wam listę nagród możliwych do wygrania w konkursach podczas  II edycji Targów Ślubnych Południowej Wielkopolski w Kaliszu.

Wykaz nagród oferowanych w poszczególnych konkursach:

  • Poprzez wypełnienie ankiety otrzymanej przy wejściu- Romantyczny weekend dla dwojga w luksusowym hotelu “Artus” w Karpaczu – All Incluzive -Ceremonie Ślubne Kompleksowa organizacja ślubów i wesel
  • Tort weselny – Cukiernia Sośniccy & Lechowscy – informacja o konkursie udzielana na stoisku
  • Sukienka wieczorowa – Firma Veroline – informacja o konkursie udzielana na stoisku

Pakiet 1

  • I miejsce –  Sesja narzeczeńska ufundowana przez Agencję Fotograficzną „INSPIRACJE”
  • II miejsce – Bon o wartości 500 zł na zakup biżuterii ufundowany przez Pracownię Złotniczą „NIX”
  • III miejsce – Deska z fotografią ufundowana przez Firmę Fotonamiare.pl oraz rabat na zaproszenia ślubne w wysokości 100 zł do zrealizowania w pracowni „NEW ART”.

Pakiet 2

  • I miejsce – Romantyczny Weekend w Pałacu w Małkowie – fundatorem nagrody jest kompleks Parkowo Pałacowy w Małkowie
  • II miejsce – bon o wartości 500 zł na wideofilmowanie i fotografię ufundowany przez firmę wideowspomnienia.pl Pawła Trawińskiego
  • III miejsce – deska z fotografią ufundowana przez firmę Fotonamiare.pl  oraz 30% rabatu na zakup sukienki ślubnej w salonie Victoria w Kaliszu

Pakiet 3

  • I miejsce – Sukienka ślubna, sponsorem nagrody jest Firma „Ewa” z Pleszewa.
  • II miejsce – Kreatywna sesja zdjęciowa ufundowana przez firmę – Fotografia Ślubna Piotr Raabe
  • III miejsce – Bukiet Ślubny o wartości 100 zł ufundowany przez kwiaciarnię „MK Szczerek” oraz krawat i spinki ufundowany przez Firmę „Giacomo Conti”

Pakiet 4

  • I miejsce – Sesja plenerowa + fotoksiążka o wartości 1500 zł ufundowana przez firmę Foto Pacholski
  • II miejsce – Pakiet dla Panny Młodej do zrealizowania w Luxury Day Spa w Kaliszu
  • III miejsce – kolacja dla 2 osób wraz z nocą w apartamencie ufundowana przez ET Hotel oraz bukiet Ślubny o wartości 100 zł ufundowany przez kwiaciarnię MK Szczerek

Pakiet 5

  • I miejsce – Sukienka ślubna ufundowana przez firmę „Tessa” z Kalisza
  • II miejsce –  sesja zdjęciowa w plenerze ufundowana przez firmę Pani Doroty Jakubek
  • III miejsce – Kupon na zakupy Ślubne o wartości 300 zł ufundowany przez firmę wideo wspomnienia.pl Pana Pawła Trawińskiego
  • IV miejsce  – Przepiękny welon ręcznie obszyty kryształkami + stroik we włosy od salonu Victoria w Kaliszu
  • V miejsce – Uczesanie Panny Młodej w dniu ślubu w salonie Crazy Hair Pani Moniki Kołodziejek
  • VI miejsce – Komplet biżuterii ufundowany przez salon sukien ślubnych A&A

Pakiet 6

  • I miejsce – plenerowa sesja Fotograficzna ufundowana przez Glamour Studio Fotografii
  • II miejsce –  Stylizacja włosów + makijaż, pół permanentna oprawa brwi połączona z najnowocześniejszym zabiegiem wyszczuplającym ufundowana przez galerię Fryzur Pani Żanety Waszak
  • III miejsce – Romantyczna kolacja dla 2 osób w restauracji Podjadek oraz krawat i spinki ufundowane przez firmę Giacomo Conti

Pakiet 7

  • I miejsce –  bon na zakup sukni ślubnej o wartości 1000 zł do zrealizowania w salonie sukien ślubnych A&A w Ostrowie Wielkopolskim
  • II miejsce –  Komplet zaproszeń ślubnych oraz pudełeczka na Podziękowania dla gości ufundowane przez firmę Home Cards
  • III miejsce – Koszt z wędlinami ufundowany przez Zakład wędliniarski Fiderkiewicz oraz komplet bielizny ufundowany przez salon A&A z Ostrowa Wielkopolskiego

Pakiet 8

  • I miejsce – garnitur szyty na miarę o wartości 2000 zł ufundowany przez firmę Montesuma
  • II miejsce – sesja narzeczeńska ufundowana przez Agencję Fotograficzną Inspiracje
  • III miejsce – Sesja Fotograficzna w studio – fundatorem nagrody jest Jan Derbiszewski

Pakiet 9

  • I miejsce –  Sukienka ślubna ufundowana przez salon „Amor” Jadwiga Michalak
  • II miejsce – 50%  rabatu na zakup sukienki ślubnej w salonie „Amor” – Jadwiga Michalak
  • III miejsce – 30% rabatu na zakup sukienki ślubnej w salonie „Amor” – Jadwiga Michalak
  • IV miejsce – komplet biżuterii – fundatorem jest salon jubilerski „EMI”
  • V miejsce – Deska z fotografią ufundowana przez firmę fotonamiare.pl

 


Podziel się: Twitter Facebook LinkedIn eMail

Ślub to wyjątkowy dzień w życiu i poprzedzają go często długie przygotowania. Trzeba zaplanować wiele szczegółów, by zorganizować niepowtarzalny wieczór – nie tylko dla dwojga nowożeńców, ale także gości. W przygotowaniach do tego wyjątkowego dnia pomogą Ci Targi Ślubne Południowej Wielkopolski. Tylko tutaj poznasz ofertę ponad 100 firm z Kalisz, Ostrowa Wielkopolskiego, Jarocina, Krotoszyna, Odolanowa, Ostrzeszowa i Sieradza. Tak wielu wystawców gwarantuje szeroką ofertę z zakresu fotografii ślubnej, wideofilmowania, organizacji ślubów i wesel, restauracji, sklepów weselnych, salonów fryzjerskich, kosmetycznych i wiele innych.

Targi poprowadzi Conrado Moreno – Szypowski znany z programu „Europa da się lubić”.

 

Poniżej przedstawiamy  Program Targów Ślubnych Południowej Wielkopolski, które odbędą się 5 lutego  2012 w Hali Kalisz Arena przy ul. Hanki Sawickiej 22-24.

godz. 10:00 -Uroczyste otwarcie Targów Ślubnych

I Blok godz. 10:50 – 13:00

  • godz. 10:50 – 10:55 – Pokaz sukien wieczorowych
  • godz. 11:00 – 11:10 – Pokaz sukien ślubnych firmy A&A
  • godz. 11:15 – 11:25 – Pokaz sukien ślubnych firmy “Ewa”
  • godz. 11:25 – 11:40 – Muzyczna oprawa ceremonii ślubnych -Monika Kwiatkowska
  • godz. 11:45 – 11:50 – Konkurs z nagrodami
  • godz. 11:50 – 12:00 – Pokaz sukien wieczorowych Veroline
  • godz. 12:00 – 12:05 – Konkurs z nagrodami
  • godz. 12:05 – 12:15 – Salon Sukien Ślubnych Jadwiga Michalak
  • godz. 12:20 – 12:30 – Pokaz sukien ślubnych “Tessa”
  • godz. 12:30 – 13:00 – Przerwa

 

II Blok godz. 13:00 – 15:45

  • godz. 13:00 – 13:15 – Pokaz barmański
  • godz. 13:25 – 13:35 – Pokaz sukien ślubnych firmy A&A
  • godz. 13:40 – 13:55 – Stylizacja “Stella”
  • godz. 13:55 – 14:00 – Konkurs z nagrodami
  • godz. 14:00 – 14:10 – Pokaz sukien wieczorowych Veroline
  • godz. 14:15 – 14:25 – Pokaz sukien ślubnych Jadwiga Michalak
  • godz. 14:25 – 14:30 – Konkurs z nagrodami
  • godz. 14:30 – 14:40 – Pokaz sukien ślubnych “Tessa”
  • godz. 14:40 – 14:45 – Konkurs z nagrodami
  • godz. 14:45 – 14:55 – Pokaz fryzur ślubnych “Galeria Fryzur”
  • godz. 15:00 – 15:10 – Pokaz sukien ślubnych firmy “Ewa”
  • godz. 15:10 – 15:15 – Konkurs z nagrodami
  • godz. 15:15 – 15:20 – Pokaz sukien wieczorowych
  • godz. 15:20 – 15:45 – Przerwa

 

III Blok godz. 15:45 – 17:35


  • godz. 15:45 – 16:00 – Pokaz barmański
  • godz. 16:00 – 16:10 – Konkurs z nagrodami
  • godz. 16:10 – 16:20 – Pokaz sukien ślubnych firmy A&A
  • godz. 16:25 – 16:35 – Pokaz sukien ślubnych firmy “Ewa”
  • godz. 16:40 – 16:50 – Pokaz fryzur ślubnych “Galeria Fryzur”
  • godz. 16:55 – 17:05 – Pokaz sukien wieczorowych Veroline
  • godz. 17:05 – 17:15 – Konkurs z nagrodami
  • godz. 17:15 – 17:25 – Pokaz sukien ślubnych Jadwiga Michalak
  • godz. 17:25 – 17:35 – Pokaz sukien ślubnych “Tessa”
  • godz. 17:35 – 17:50 – Konkursy z nagrodami
  • godz. 17:50 – 18:00 – Dzielenie i konsumpcja tortu

godz. 18:00 zakończenie Targów Ślubnych


Podziel się: Twitter Facebook LinkedIn eMail

Dzieci !!! Czymże byłby dla Nas świat, gdyby ich nie było?

 Ile razy zastanawiamy się czy zabrać nasze małe pociechy na wesele, przyjęcie czy spotkanie ze znajomymi, na które się wybieramy. Przecież cały czas ktoś będzie musiał ich pilnować, dać im jeść, może przebrać, a co najgorsze może nawet przewinąć. Lepiej zostawmy je w domu z dziadkami przynajmniej się będziemy dobrze bawić. Takie myśli dręczą nas przy każdej próbie wyjścia na owe przyjęcie.  Jak się okazuje dzieci to żaden problem, wystarczy tylko dobrze zorganizować im czas. Dzisiaj coraz więcej osób organizuje dla swoich pociech tzw. animatorów zabaw.  Oferta “Dzieci na przyjęciu” to profesjonalna opieka nad powierzonymi  dziećmi, które w sposób kreatywny i interesujący spędzą czas pod opieka animatorów zabaw. Opiekę nad grupą od 1 do 20 dzieci sprawuje profesjonalnie przygotowany do tego animator zabawy lub animatorzy w zależności od liczby dzieci,  zazwyczaj są to osoby z odpowiednim przygotowaniem pedagogicznych, które na co dzień przebywają z dziećmi i znają ich potrzeby, upodobania czy najnowsze zabawy. Osoby te przygotowują dla Waszych pociech  bloki zabaw dostosowane odpowiednio do wieku dzieci. Animatorzy zapewniają dzieciom moc atrakcyjnych zajęć między innymi zabaw z tańcami, konkursami i grami utrzymanymi w klimacie organizowanej uroczystości. W miedzy czasie nasze pociechy poznają tradycje i zwyczaje weselne w przyjaznej dla najmłodszych formie. Często zabawę na sali łączy się z zabawą w plenerze – poza parkietem, gdzie można dzieciom zorganizować kreatywnie czas.  Jeżeli jest to przyjecie rodzinne animatorzy zadbają, aby zintegrować małe kuzynostwo, pociechy przyjaciół Pani i Pana Młodego czy wnuki dziadka i babci.

Kto zapewnia animatorów? Ile to kosztuje i kto płaci?

W zależności od organizowanego przyjęcia, animatorów zatrudnia ten kto zaprasza gości. W związku z powyższym jeżeli chcemy, aby animatorzy sprawowali opiekę nad dziećmi podczas przyjęcia weselnego, to  niestety Państwo Młodzi powinni taką opiekę zorganizować, a co za tym idzie pokryć jej koszty. Jednakże miłym gestem byłoby gdyby, rodzice dzieci nad którymi ma być sprawowana opieka poczuli się do pokrycia chociaż części kosztu opieki. Jeżeli jest to spotkanie biznesowe, a zaproszenie było z dziećmi, to koszt ten spada na zapraszającego.

Ile to kosztuje?

Cena opieki uzależniona jest od zakresu zadań jakie zlecimy wynajętym animatorom. Jeżeli zażyczymy sobie, aby oprócz kreatywnej zabawy, opiekunowie zadbali również o jedzenie czy o sen naszych pociech to koszty rosną.  Można przyjąć, iż średnio godzina opieki nad dziećmi kosztuje około 120 zł. Dla grupy 10 dzieci jest to już 12 zł za godzinę. Jednakże cena ta jest szczegółowo obliczana w zależności od zakresu pracy animatorów.

Oto kilka powodów dla których warto skorzystać z oferty animatorów zabaw:

  • dzieci nie będą blokować rodziców przy stole siedząc im cały czas na kolanach,
  • goście bez obciążeń i skrępowania oddadzą się przyjęciu, będą wznosić toasty, smakować pyszności,
  • nie musicie wcześniej przygotowywać dla dzieci zabaw oraz rekwizytów,
  • stworzą idealne rozwiązanie dla gości, którzy nie mają z kim zostawić dzieci, albo warunków by odwieść je do domu,
  • dzieci nie będą biegać bez celu po sali stwarzając niebezpieczeństwo dla osób obsługujących przyjęcie weselne,
  • rodzice będą mieli swoje pociechy w pobliżu, w każdej chwili mogą zobaczyć co robi ich dziecko
  • kiedy dzieci się zmęczą zapewnimy im odpowiedni odpoczynek oraz sen,
  • itp.


Podziel się: Twitter Facebook LinkedIn eMail

Coraz mniej czasu pozostało do II edycji Targów Ślubnych Południowej Wielkopolski, które odbędą się już 5 lutego 2012 roku w Hali Kalisz Arena.  To największa tego typu impreza w naszym regionie, bo swój udział w niej zgłosiło ponad 110 wystawców z branży ślubnej.  Długo by wymieniać wszystkich wystawców jednakże narzeczeni będą mogli zapoznać się z ofertami  wielu fotografów, kamerzystów, cukierni, salonów z sukniami ślubnymi, firmami dekoracyjnymi, kwiaciarniami czy z firmami kompleksowo organizującymi śluby.  Zasięg usługodawców jaki w tym roku Państwu zaoferujemy, obejmuje takie miejscowości jak Kalisz, Ostrów Wlkp. Jarocin, Turek, Krotoszyn, Odolanów, Ostrzeszów,  Konin, Sieradza oraz szereg miejscowości okolicznych.

Dlatego każdy kto przyjdzie na Targi Ślubne w Kaliszu znajdzie jakąś ciekawą ofertę dla siebie.  A warto tu być bo oprócz ofert i rabatów będzie można wygrać wiele ciekawych nagród miedzy innymi sukienki ślubne, sesje fotograficzne czy romantyczny 3 dniowy weekend w SPA.  Ale o szczegółach nagród poinformujemy Was już wkrótce.

Specjalnie dla Was przygotowaliśmy III bloki pokazowe w trakcie których będą trwały pokazy sukien ślubnych, garniturów, bielizny, zespołów muzycznych czy pokazów sztuki barmańskiej.  Szczegółowy rozkład pokazów znajdziecie na stronie głównej Targów Ślubnych Południowej Wielkopolski, jak również otrzymacie go w postaci katalogu wraz z ofertami wystawców w dniu Targów Ślubnych.

Dlaczego Warto przyjść na Targi?

  • bo możesz osobiście sprawdzić wszystkie oferty – dotkniesz,  zobaczysz,  posłuchasz,  powąchasz i zasmakujesz, a więc możesz korzystasz ze wszystkich zmysłów, aby dokonać odpowiedniego wyboru.
  • zwiedzasz ze spokojem- bo Targi trwają ponad 8 godzin
  • oszczędzasz czas i pieniądze – tylko na naszych targach zamawiasz z rabatem, a ponieważ wszystko masz pod jednym dachem, to wydajesz mniej na telefony i transport (nie jeździsz z miejsca w miejsce)
  • masz możliwość wygrania cennych nagród
  • wchodząc otrzymasz katalog z wystawcami
  • z nami będziesz na bieżąco – poznajesz najnowsze trendy w branży ślubnej
  • całość poprowadzi Hiszpan – Conrado Moreno

Tutaj Warto być !!!

Szczegóły znajdziecie na stronioe www.galaslubnakalisz.pl

Zapraszamy !!!

Organizator

Targów Ślubnych Południowej Wielkopolski

Ceremonie Ślubne – Kompleksowa Organizacja Ślubów i Wesel


Podziel się: Twitter Facebook LinkedIn eMail
niziolek20

Oglądając amerykańskie filmy tyle razy napatrzyliśmy się na piękne ceremonie ślubne, które odbywały się na świeżym powietrzu, czy to na plaży czy w ruinach pięknego  zamku czy na dachu wieżowca. W Polsce niestety nie jest tak łatwo.

Przepisy formalne dotyczące zawarcia związku małżeńskiego reguluje Ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego a tam artykuł 58 pkt. 3, z którego dowiadujemy się, że istnieje możliwość zawarcia związku małżeńskiego poza Urzędem Stanu Cywilnego, jeżeli zachodzą uzasadnione przyczyny, do których zalicza się na przykład pobyt w szpitalu lub przebywanie w więzieniu.
Pojęcie „uzasadnione przyczyny” w praktyce oznacza niemożność stawienia się w urzędzie stanu cywilnego jednej ze stron zawierających małżeństwo, z przyczyn od niej niezależnych. Niemożność stawienia się w lokalu należy odpowiednio udokumentować. W przypadku niecierpiącym zwłoki kierownik urzędu stanu cywilnego uwzględni uzasadnienie ustne sporządzając na tę okoliczność odpowiednią notatkę urzędową.

W rzeczywistości to czy ślub zostanie udzielony poza Urzędem zależy od Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego i jego interpretacji przepisu. Czyli od dobrej woli urzędnika.  Według młodego pokolenia urzędników za uzasadnioną przyczynę można również uznać fakt, że ślub poza lokalem urzędu stanu cywilnego był marzeniem Panny Młodej. Wystarczy tylko odpowiednio dostosować miejsce uroczystości. Jednak starsze pokolenie urzędników z reguły odpowiada, że „to nie Ameryka”.
Jednak zawieranie małżeństwa w nietypowych miejscach stanie się w końcu możliwe. MSWiA planuje zmiany w prawie, które umożliwią zawieranie ślubów poza urzędem stanu cywilnego. Przepisy mają wejść w życie dopiero za rok, jednak już teraz warto poszukać odpowiedniego miejsca na ślub.
Śluby będą mogły odbywać się w miejscu jakim tylko zamarzymy  oczywiście pod warunkiem zachowania uroczystej formy ceremonii.

Za taki ślub trzeba będzie jednak więcej zapłacić. Póki co nie wiadomo ile więcej, ale mówi się  kwotach od 600-1000 zł.  Chodzi głównie o pokrycie kosztów dojazdu urzędnika na miejsce ceremonii i przygotowania dokumentacji. Jednakże w stosunku do opłat, jakie dziś  musimy uiścić w Urzędzie Stanu Cywilnego tj. opłata skarbowa za sporządzenie aktu małżeństwa 84 zł i protokół zawarcia związku małżeńskiego poza Urzędem Stanu Cywilnego 11 zł jest znaczny.

Organizacja ślubu kościelnego w plenerze to dopiero wyzwanie. Prawo kanoniczne zabrania bowiem udzielania sakramentów poza kościołem. Dużo trudniej tutaj o przychylną nam interpretację „wyjątkowych okoliczności”.  Jednak nie ma rzeczy niemożliwych. Jeżeli znajdzie się w rodzinie ksiądz możemy liczyć na zgodę władz kościelnych na udzielenie sakramentu małżeństwa poza kościołem.

Gdy mamy już zgodę urzędnika lub przychylnego nam księdza czas pomyśleć o organizacji ślubu. Ślub może się odbyć w miejscu, w którym będzie odbywało się wesele lub w innym wybranym przez Parę Młodą. Przygotowując miejsce ślubu należy upewnić się czy zostały zachowane wszystkie ustalenia podane przez urzędnika lub księdza.

Wesele plenerowe zazwyczaj odbywa się przy lokalu. Jest do dużym udogodnieniem, gdyż zazwyczaj można wypożyczyć z lokalu stoły i krzesła oraz korzystać z sanitariatów. Na rynku funkcjonuje wiele firm, które ustawiają piękne namioty z elegancką galą przy suficie, drewnianą podłogą oraz żyrandolami. Namioty, które się stosuje na imprezy plenerowe są ciężkie i stabilne. Ani deszcz ani wiatr nie stanowią zagrożenia.

Najważniejsze rzeczy o jakie należy zapytać firmę zajmującą się wypożyczaniem namiotów to przede wszystkim to jaka jest powierzchnia potrzebna pod stoliki, parkiet i bufety, żeby po rozstawieniu nie okazało się, że namiot jest zbyt mały i nie pomieścimy wszystkich gości. Warto również zorientować się jaki jest kolor namiotu i wykładziny, czy wynajmujący posiada scenę dla zespołu lub DJ’a? Kolejna sprawa to stoliki i krzesła – czy można wynająć razem z namiotem, czy są wliczone w cenę, czy na krzesła są pokrowce, czy firma posiada w swojej ofercie tzw. Galę czyli drapowania z materiału. Istotną rzeczą są również sprawy techniczne takie jak oświetlenie – czy zapewniają oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, , zasilanie, generatory prądotwórcze. Jaki czas jest potrzebny na rozłożenie i złożenie namiotu. Czy firma zapewnia obsługę techniczną podczas trwania imprezy. Ważną sprawą są również nagrzewnice. Choć wesela plenerowe odbywają się zazwyczaj w miesiącach letnich należy pamiętać, że noce bywają chłodne i nie możemy pozwolić na to aby nasi gości odczuwali dyskomfort spowodowany niską temperaturą. Warto również zorientować się jakie są warunki anulacji zamówienia. Może się zdarzyć, że rozmyślimy się z wesela w plenerze a koszty wynajęcia namiotu pozostaną do uregulowania.

Organizacja wesela w plenerze z pewnością jest droższa niż tradycyjne wesele, jednak jest to niesamowite przeżycie zarówno dla gości jak i dla Pary Młodej.

 


Podziel się: Twitter Facebook LinkedIn eMail

Jaką niespodziankę zrobić Parze Młodej? To pytanie zadają sobie setki osób.   Czy wystrzałowe konfetti z płatkami róż, bańki mydlane, wypuszczanie białych gołąbków po wyjściu z kościoła to wszystko czym można zaskoczyć Parę Młodą?. Odpowiedź jest prosta i oczywista nie. Oprócz już wspomnianych atrakcji coraz częściej przed Kościołem na Młoda Parę czeka ogromny prezent w środku którego skryte są balony z helem, które po otwarciu prezentu, jak te niesforne ptaki unoszą się w  przestrzeń nieba, aż do momentu kiedy ludzkie oko straci je z horyzontu widzenia. Jednak ostatnio absolutnym hitem okazują się Anioły na szczudłach, które górują nad zebranymi gośćmi, rozsyłają uśmiechy i rozdają drobne łakocie z wysokości szczudeł, na których się poruszają. Mimo woli, patrząc na nie każdy zaczyna się uśmiechać. Taki urok aniołów. Poza tym przynoszą szczęście i podkreślają swoją obecnością na ślubie wyjątkowy charakter tego dnia.

Na jaka usługę możemy liczyć w wykonaniu Aniołów?

  1. Pokaz podczas wyjścia Pary Młodej z kościoła. W  tym czasie Anioły obsypują Młodych płatkami róż, puszczają banki mydlane dzwonią dzwoneczkami, częstują gości słodkościami.
  2. Anioły witające gości pod salą weselną.
  3. Anioły towarzyszące Parze Młodej podczas pierwszego tańca oraz zachęcające gości do zabawy. (Warunek ? musicie mieć wysoką salę.)
  4. Ostatnią okazją do pojawienia się Aniołów jest moment wniesienia tortu weselnego, Anioły wychodzą w tym momencie z płonącymi fontannami sztucznych ogni w dłoniach, dmuchają banki mydlane, zabawiają gości.

Taka niespodzianka z pewnością będzie zaskoczeniem nie tylko dla Pary Młodej ale również dla gości i na długo pozostanie w pamięci wszystkich obecnych na ślubie i przyjęciu weselnym gości.

Jeżeli macie ciekawe pomysły jak uatrakcyjnić Młodej Parze ten wyjątkowy dzień podzielcie się nimi z nami i naszymi czytelnikami.

 


Podziel się: Twitter Facebook LinkedIn eMail

Już  5 lutego 2012 roku odbędzie się II edycję Targów Ślubnych Południowej Wielkopolski.  Tym razem charakter imprezy będzie nawiązywał do Hiszpanii, a to za sprawą urodzonego w Madrycie, jednakże posiadającego polskie korzenie prowadzącego. Mowa tutaj oczywiście 0 Conrado Moreno.
Conrado Moreno- Szypowski,  jeden z bohaterów programu „Europa da się lubić” emitowanego przez ponad pięć lat na antenie TVP2. Występował w takich programach jak „Taniec z gwiazdami”, „Fort Boyard”, „Taniec na lodzie”, „ Jaka to melodia”, realizował dla „Pytanie na śniadanie” felietony w Hiszpanii i Niemczech. Latem 2008 roku współprowadził w TVP Info program turystyczny „Okno na Polskę”.
Od pięciu lat jest konferansjerem, prowadził pokazy mody, wybory Miss m.in. wybory Miss Olsztyna, wybory Miss Ziemi Świętokrzyskiej 2009 i 2010, wybory Miss Parowozów w Wolsztynie w latach 2005, 2006, 2010, wybory Miss Miedwia oraz konferencje, prezentacje, finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Suwałkach i Gdańsku, eventy dla firm, gale sportowe oraz imprezy plenerowe, spotkania integracyjne między innymi dla pracowników Pekao S.A na Teneryfie w 2006 roku, dla wszystkich gości Forum Ekonomicznego w Krynicy 2009 roku.
Prowadzenie Conrado  charakteryzuje się dużą swobodą i luźną atmosferą. Nawet w poważne wydarzenia potrafi wpleść osobiste anegdoty oraz elementy kabaretowe. Na życzenie przygotowuje konkursy oraz może doradzić przy tworzeniu scenariusza imprezy. Może także zaśpiewać kilka piosenek w języku hiszpańskim. Conrado prowadzi także spotkania dla mediów, np. przy prezentacji produktów kosmetycznych, linii odzieżowych czy samochodów. Prowadzi również koncerty, od 2009 roku współorganizuje Festiwal Flamenco w Warszawie, a także pomaga od czterech lat organizować Hiszpańską Niedzielę na Solcu- imprezę związaną z odpustem Kościelnym przy Kościele Świętej Trójcy w Warszawie, miejscu w którym przechowywany jest najstarszy zabytek kultury hiszpańskiej w Polsce.

W zeszłym roku Targi ślubne odwiedziło blisko 3500 osób, którzy mogli porównać oferty ponad 80 wystawców, którzy zdeklarowali udział w I edycji Targów Ślubnych Południowej Wielkopolski. Rok 2012 to jeszcze większa liczba wystawców, a co za tym idzie większy wybór w ofercie firm z branży weselnej. Już dziś swój udział w II edycji zdeklarowało ponad 100 firm z Kalisza, Ostrowa Wielkopolskiego, Jarocina, Krotoszyna, Odolanowa, Ostrzeszowa i Sieradza. Poprzez ich udział zapewnimy Państwu szeroką ofertę z zakresu fotografii ślubnej, wideofilmowania, organizacji ślubów i wesel, restauracji, sklepów weselnych, salonów fryzjerskich, kosmetycznych i wiele innych.

Dlatego warto tu być!!!

Serdecznie Państwa zapraszamy na II edycję Targów Ślubnych Południowej Wielkopolski, które odbędą się dnia

5 lutego 2012 roku w Hali Widowiskowo-Sportowej Kalisz -Arena,  ul. Hanki Sawickiej 22-23, 62-800 Kalisz


Dla zwiedzających zostaną przygotowane atrakcje, które uświetnią Galę Ślubną i zachęcą do zwiedzania targów: pokazy mody ślubnej, pokazy taneczne, pokazy barmańskie, występy artystyczne, konkursy dla Narzeczonych z licznymi nagrodami.

 

Godziny otwarcia targów:

  • 10.00-18.00

Wstęp:

  • dla wszystkich 10 PLN
  • dzieci do lat 10 – wstęp wolny.

 


Podziel się: Twitter Facebook LinkedIn eMail